משלוח חינם ברכישה מעל 499 ש”ח

מראה שיקי בר השגה – שמלות ערב

שמלות ערב – מראה שיקי בר השגה

עולם האופנה מבדיל בקווים העיצוביים, בסוגי הבדים ובסגנון בין ביגוד לחיי היום יום, ביגוד לערב ולאירועים,  ביגוד רשמי וביגוד בלתי מחייב ושלל סגנונות נוספים.

מותג האופנה איזבלה מרסיי נתווה על ידי המעצבת המובילה נילי מרציאנו, שלאחר שנות ניסיון רבות בשוק האופנה כמעצבת שכירה החליטה לצאת לדרך חדשה כעצמאית, וחרטה על דגלה יצירת קו בגדי מעצבים הנשען על מראה שיקי, צעיר ובר השגה.

מלתחה מעוצבת וברת השגה על פי מרציאנו נשענת על מספר עקרונות מובילים:

  • התאמת בדים- שימוש בבדים איכותיים, קלילים, נעימים למגע וקלים לתחזוקה וטיפול, הנשמרים לאורך זמן.
  • מגוון מוצרים- מבחר עצום של פריטים היוצרים בסיס לצד מוצרים משלימים בניהם חליפות, אוברולים, מחטבים, חצאיות, ג’קטים, חולצות, מכנסיים באורכים שונים ועוד.
  • מראה אלגנטי- פרטי לבוש במראה סולידי ואלגנטי המתאים לנשים בתחום העסקי, הארגוני והניהולי, לאירועים ולסיטואציות הדורשות מראה מרשים ובעל נוכחות ויחד עם זאת נינוח ולא מחייב.
  • איכות הבגדים- איזבלה מרסי הוא מותג אשר חרט על דגלו איכות מוקפדת, עבודה מקצועית, תפירה יסודית ושימוש בחומרים ובבדים עמידים וחזקים, תוך התאמת כל בגד לייעודו,לאקלים ולסביבה המקומית.
  • נוכחות נשית- מותג האופנה איזבלה מרסי הוא מותג הפונה לנשים מכל הקצוות ומסייע בשילוב ואמירה של נוכחות נשית חזקה, מרשימה, עוצמתית וזוהרת, כאשר בכל בגד וכבל תפר מושקעת חשיבה נשית המיועדת להעניק לבגד ולאישה שבתוכו נוכחות נשית מובילה.
  • טווח מחירים – באיזבלה מרסי מאמינים כי בגדי מותגים אינם מיועדים לאלפיון העליון בלבד, ועושים ימים כלילות על מנת להנגיש פרטי אופנה ובגדים מעוצבים לכלל הנשים באשר הן. טווח המחירים עומד על 499-899 ₪ לפריט, תוך מתן איכות בלתי מתפשרת ההופכת את הרכישה לכדאית.

באמצעות פרטי הלבוש המגוונים של איזבלה מרסיי יכולה כל אישה, בכל גיל ומכל מקום לזכות למראה שיקי, רענן ומחודש ולתחושה נפלאה.

הרשמה או התחברות לאתר